Liikluse vahekohtu samm-sammult juhised. Kuidas teenida raha liikluse arbitraažil: samm-sammult juhised algajale. Mis on sidusprogramm

Mis on liikluse arbitraaž, kust see tuleb ja kuidas algajad saavad sellega raha teenida - seda kõike käsitletakse selles artiklis. Selle teema kõige lihtsam selgitus. Samuti kaalutakse järgmisi küsimusi: mis on pakkumine, kust see tuleb, kust tuleb liiklus ja millist kapitali tuleks investeerida.

  • 1 Mida peate teadma liikluse vahekohtumenetluse kohta
  • 2 Mis on pakkumine ja kust liiklus tuleb?
    • 2.1 Investeeringud vahekohtu tuludesse
    • 2.2 Üksikasjalikud juhised, kuidas algajatele vahekohtu kaudu raha teenida

Mida peate teadma liikluse arbitraaži kohta

Arbitraaž on liikluse reeksport soodushinnaga. Ostate liiklust ühe hinnaga ja tänu arbitraažile maksate vähem kui vaja. Näiteks: investeerisite liiklusse 10 tuhat ja saite tagasi 20 tuhat. Liikluse arbitraaži põhimõte on järgmine: mida rohkem kulutate toote ostmisele, seda rohkem võite teenida.

Kõigi algajate algajate jaoks tuleb märkida, et nad vajavad liiklust. Liiklus- need on kasutajad, kes näevad reklaami ja kui see on sellest huvitatud, klikivad nad lingil.

Tänu süsteemile "mida rohkem kulutate kaupade ostmisele, seda rohkem saate sissetulekut", on uustulnukatel võimalus reklaamida gruppe sotsiaalsetes võrgustikes, luua "n" saitide arv, kus reklaamitakse kuni 1000 kasutajat päevas .

Vaadake seotud videot:

Kuid isegi see ei tähenda, et saate tehtud tööst suure sissetuleku. Kasum sõltub töö paljudest aspektidest, näiteks ressursi populaarsusest, liiklusest endast ja paljust muust. Suurepärane võimalus algajatele teenida temaatilisest liiklusest raha, mis valatakse temaatilisse pakkumisse.

Mis on pakkumine ja kust liiklus tuleb?

Kõigepealt peate mõistma, mis pakkumine on. Pakkumine on reklaamija pakkumine kõigile väljaandjatele. See tähendab, et reklaamija pakub pakkumise jaoks tööd, see võib olla liiklusallikas, mis postitab temaatilisi sihtlehti ja vabakutseline otsustab, kas tal on vaja tööle asuda või mitte.

Laadige alla oma tasuta kontroll-loend: 18 ideed, mida saate raha teenimiseks praegu Avitol müüa

Järgmine küsimus küsimuses, kuidas arbitraažist tulu saada, on ja kust seda liiklust saada.

Liiklust on kahte tüüpi - tasuline ja tasustamata.

Arbitraaži jaoks saate kasutada järgmist vaba liikluse nelja peamist punkti:

  • AdWords;
  • Alustatud;
  • Yandex.Direct;
  • Reklaam sotsiaalsete võrgustike kaudu jne.

Õige sissetulekusse investeerimise korral ei ole liiklus keeruline ülesanne. Kui teil õnnestub vaatajaskonda hankida, saate esitada ka animeeritud reklaame ja esitada originaalseid reklaame.

Kapitaliinvesteeringud vahekohtu tuludesse

Kui palju saate liikluse arbitraažist teenida?

Algajatel on sageli küsimus: kas nad peavad liikluse jaoks raha investeerima ja kui jah, siis kui palju. Kapitali on vaja igasuguse äriarenduse jaoks. Teie määrate endale välja pandud rahasumma.

Pärast liikluse saamist, pakkumise valimist, selle testimist määrate piiratud osa rahast kas kontekstipõhise reklaami või sihitud reklaami ostmiseks. Summa võib varieeruda. Algajate jaoks on soovitatav investeerida vähe korraga.

Investeerige üks summa pakkumisse, teine ​​reklaami ja säästke kolmas. See võib teile kasulik olla, kui satute kahjumisse. Paljud algajad jätavad pärast esimesi tagasilööke arbitraažil raha teenimise töö.

Kõige esimene ja kõige rohkem peamine saladus edu, kuidas alustada vahekohtumenetlusega raha teenimist, seisneb vigade tegemises, ebaõnnestumistes, kapitaliinvesteeringutes ja oma töö sisekaemuses.

Liikluse arbitraaži edukaks karjääriks peate kogu aeg töötama. Ilma tööta ei õnnestu.

Samm-sammult juhised, kuidas algajatele vahekohtumenetluses raha teenida

Tiisireklaamide 7 saladust

Samm 1 - Registreeruge järgmistel saitidel:

  • Affiliatecule;
  • Smartback;
  • Cityads.

Ja registreeruge ka nende teaserite jaoks.
2. samm - Seejärel valige makse tüüp.
Samm # 3 - Looge iga tiiseri jaoks alamkontod.
4. samm - Valige teaserite jaoks fotod.
5. samm - Looge üks kampaania, mis sisaldab kõiki tiisereid. Tuleb märkida, et igal teaseril on oma isiklik link alamkontodele.
6. samm - Looge kampaania koopia ja määrake ühe kliki hind kuni 1 rubla.
7. samm - Seadistage oma kampaania.

Vahekohtumenetlust tasub puudutada pealiskaudselt ja tundub, nagu oleks kõik täisvaates - läbipaistev ja arusaadav, koorige lihtsalt koor maha. Kuid lähemal vaatlusel selgub, et see kõik on jäämäe tipp, mille lõppu ja serva pole näha.

See pole aga põhjus skoorimiseks ja mitte mõistmiseks, vastupidi, on aeg oma nägu põhitõdedesse pista ja aru saada, mis suunas riisuma hakata. Niisiis, olete vahekohtus alles noor noor (samal ajal võite olla tublisti üle 40 -aastane, see pole oluline), kes ei saa üldse aru, mida teha ja kuhu levitada, sõitsid välja, et selgitada välja, kas liikluse arbitraaž on algajatele nii hirmutav kui see võib tunduda.

Mis on liikluse arbitraaž

Liikluse arbitraaž on külastajate kogumine ja ümbersuunamine ühest ressursist teise. Liikluse all mõistetakse täpselt kasutajaid, kes on rühmitatud kuhugi võrku (näiteks sisse) sotsiaalvõrgustik) oma eesmärkide nimel.

Sidusarturundaja ülesandeks on paigutada sellesse tulusasse kohta reklaam, mille klõpsuga külastaja suunatakse soovitud ressurssi ja seal saab võrku sattunu valida: teha sihipärane tegevus: osta midagi või sulgeda kogu see segadus ja unustada see nagu halb unenägu.

Sidusettevõte saab sidusprogrammist makse ainult esimese eest, teine ​​lihtsalt kulutab reklaami eelarvet. Seetõttu on nutika vahekohtuniku ülesanne teha selline reklaam, et see klammerduks ja paneks inimesi ostma.

Millest alustada ja kuidas liikluse arbitraaži alustada?

  • Registreeruge paariks sidusprogrammiks. Selles etapis tunnete huvi selle vastu, kui palju raha on liikluse arbitraažiks vaja, siinne vastus ei saa kunagi olema üheselt mõistetav, nii et visake enesekindlalt paar tuhat sisse, esimeseks katseks jätkub. Siis saab kõik intuitiivselt selgeks.
  • Küsige tuge, mida ja kuhu nad nüüd valavad, ärge olge häbelik. Toetus on teie poolel, neil ei ole kasulik teid petta, nii et algul usaldage teda.
  • Uurige valitud pakkumise turgu. Kust nad valavad, milliseid loomingulisi loovad, trendid on langenud. Nutikas teenus nagu Publer võib teid selles aidata.
  • Määrake sihtrühm, te ei tohiks seda nii palju kitsendada kui ka laiendada.
  • Looge tosin oma reklaami, võttes arvesse sihtrühma vaevusi, töötage pealkirjade ja teksti kallal. Lugege paar nutikat artiklit turunduse kohta ja otsustage, kas peate tegema oma sihtlehe või selle, mida tarkvara pakub.
  • Saate käivitada oma esimese kampaania.
  • Ma ütlen kohe, et tõenäoliselt sulandute miinusesse, kuid arvestage, et see on analüüsi jaoks esimese statistika ost. Selle tulemusena peate mõistma, millist reklaami sisestati, kuhu te kasutajateni ei jõudnud, nägema sihtrühma segmente ja muid analüüsi peensusi.

Ärge panustage palavikku pärast esimest äravoolu, mõelge hoolikalt, mis teil on, millised teadmised teil puudusid ja kuidas oma reisi jätkata.

Liikluse arbitraaži tüübid

Enne ülaltoodud skeemi kordamist peate mõistma, milline liikluse arbitraaž on Internetis. Üldiselt eksisteerib see paljudes vormides ja alamliikides, sest kõike piirab ainult kapteni kujutlusvõime, kuid on mitu peamist tüüpi.

Neid saab tinglikult jagada järgmiselt:

  • Otsene - kui loote reklaami, pange sellesse sidusettevõtte link ja kõik, kes seda pistavad, lendab kohe partneri veebisaidile. Sellisel juhul aitab sihtreklaam, liikluse arbitraaži vahetamine jne.
  • Vaheseadmega (maandumiseelne) on see üheleheküljeline sait ilusad kirjeldused, pilte ja ülevaateid, mis peaksid kasutajat soojendama ja ostuks valmistuma. See sisaldab linki, mis viib partneri maandumiseni või saidile.
  • Maandumise ja registreerimise abil - sellisel juhul jõuab kasutaja ilusa maandumiseni ja lisateabe saamiseks peab ta jätma oma kontaktandmed. See meetod aitab luua baasi postitamiseks või edasimüümiseks.

Liikluse allikad

Liiklusallikaid on kolme tüüpi: tasuta, jagatav ja tasuline. Kui te alles tutvute arbitraažiga, ei saa te Interneti -turundusest ja CPA -st veelgi enam aru, proovige tasuta teed atraktsioon.

Tasuta kanalid

Need sisaldavad:

  • reklaamide loomine reklaamiplatvormidel: avito, whirligig ja linnaressursid;
  • käsitsi postitamine oma sotsiaalvõrgustikes, toote reklaamimine sõprade ja tuttavate kaudu;
  • postitades postitusi temaatilistele foorumitele ja saitidele, saate kasutada arvustusi.

Nende kanalitega saate töötada järgmisel viisil... Näiteks valime kaalulangetuspakkumise, läheme foorumile inimestele, kes soovivad kaalust alla võtta. Alustame teemat - võite küsida, milline ravim, kes otsustas kiiresti kaalust alla võtta. Hoiame vestlust teistelt kontodelt ja lisame mõne aja pärast oma partneri lingi tootele.

Selline kanal on hea, kuna töötate ilma investeeringuteta, kuid ühe loodud teema tulemus võib olla null. Et sellised kanalid hakkaksid kasumit teenima, peate jätma sõnumid sajale või kahele foorumile. Kuid teisest küljest saate esimese kogemuse ja saate aru kogu pöördumise kujunemise teest.

Jagavara viisid

Nende hulka kuulub oma veebisaidi või ajaveebi loomine.

Miks on see meetod jaosvara:

  • kui te ei tea, kuidas veebisaite teha, peate kulutama raha vabakutselistele;
  • peate ostma domeeni, hostimise, teema, tasuliste pistikprogrammide laiendused;
  • autorid võivad olla kohustatud sisu täitma.

Üldiselt liigitatakse teie saidil vahekohus klassikaliseks liikluse allikaks. Loote temaatilise veebiressursi, täidate selle sisu ja kasulike tööriistadega, reklaamite SEO -d ja reklaamite käsitsi seotud saitidel. Pärast esimese liikluse, isegi hulkuva liikluse ilmumist võite panna pakkumisi bännerite kujul või müüa kohalikult.

Tänapäeval on liikluse juhtimine läbi SEO populaarne kõikides vertikaalsetes suundumustes. Finantspakkumistega töötades hakkavad veebimeistrid SEO kaudu saama mõne kuu jooksul 40–50 tuhat rubla. Selle tulemusena saate palgata autori, kes lisab 1-2 artiklit päevas, ja saate passiivset tulu juba avaldatud materjalidest.

Kuid konks on see, et sellise saidi avamine võtab palju aega või raha, sõltuvalt sellest, kuidas te sisu loote. Selle tulemusena on oht, et esimene kasum ei ilmu niipea.

Tasulised kanalid

Sobib enam -vähem kogenud veebimeistritele ja sidusettevõtetele, kes teavad, kuidas reklaamikampaaniaid õigesti käivitada, nende tõhusust analüüsida ja kulusid optimeerida.

Nende allikate hulka kuuluvad:

  • kontekstuaalne reklaam Yandex.Directi või Google'i kaudu;
  • suunatud reklaam sotsiaalvõrgustikes;
  • e-kirjade meililistid ise kogutud andmebaasides;
  • Ostetud liiklus - ostate teistelt veebimeestelt laenutaotlusi, edastate need oma poefassaadile või saadate neile uudiskirja;
  • reklaamide paigutamine sotsiaalvõrgustikesse;
  • teaser reklaam.

Lidzavodist leiate palju informatiivseid ja harivaid artikleid selle kohta, kuidas nende kanalitega töötada.

Kuhu valada 2019. aastal

Vahekohtu algajatel on õige vertikaali valimine sageli keeruline. Fakt on see, et nüüdseks on levinud palju sidusettevõtete võrgustikke ja igaüks neist kiidab oma vertikaali ja räägib, kuidas on lihtne sellel raha teenida. Infomustlased ja blogijad annavad kuumale järele - neid söödetakse lihtsate rahalubadustega. Selle tulemusel eksib meie algaja ja hakkab proovima kõike natuke.

Me ütleme teile, mis on 2019. aastal asjakohane ja kuhu on parem valada.

  • Toode... Tootepakkumiste populaarsuse tipp oli aastatel 2016-2018, kui publik uskus endiselt "rastishka kreemide" ja rohelise kohvi tervendavasse toimesse. Nüüd on inimesed täis lubadusi ja usaldavad juba sellist reklaami. Seetõttu teenivad nad nüüd palju toodet, kes suutis õigel ajal oma ajaveebi luua või koguda kogemusi kimpude seadistamise kohta. Algajad seevastu lahkuvad sageli ilma millegagi või isegi nende väike sissetulek on pettuse tõttu keelatud.
  • Hasartmängud... Kasumlik vertikaalne, kuid algajatele keeruline. Fakt on see, et kasiinoreklaamid on Venemaal ebaseaduslikud ja pidevalt nurjuvad. Hasartmängudega töötavad veebimeistrid ja sidusettevõtted, kes teavad, kuidas mõõdukust kavaldada, või suudavad kimbud ise välja mõelda. Kogemusteta algajatel on see keeruline.
  • Rahandus... Nišš on keeruline, kuid tulus. Sellel turul on suur konkurents, mistõttu uued tulijad kardavad seda vertikaali sageli. Tegelikult, kui mõistate, kuidas finantsteenustega pakkumisi teha, läheb kõik nagu kellavärk ja saate pidevalt ja seaduslikult kasumit valada. See turg on alati asjakohane - kõik vajavad raha ja eriti praegu, kui inimestel seda pole. Seetõttu ei kao toote populaarsus kuu, kuue kuu ega aasta jooksul, nagu see juhtub tootes.
  • Hall pakub... Nende hulka kuuluvad täiskasvanutele mõeldud tooted, küsitlused ja muud pakkumised, mis pole veebis lubatud. Mõnikord võivad sellised pakkumised olla petlikud, jah, ja võite sellega kokku puutuda. Seetõttu töötavad kõige kogenumad veebimeistrid halli turuga, kasutades oma kimpudes hunnikut tööriistu ja teenuseid.

Nagu näete, on palju vertikaale ja igal neist on oma eelised ja puudused. Seetõttu võite esimese finantskogemuse saamiseks Internetis alustada tootega arbitraaži, et saada esimene kogemus finantseerimisest, et minna nišši ette ja peagi saada suuri makse koos hasartmängude või hallide pakkumistega, kui olete juba kaotanud ühtne eelarve ja teate, kuidas seda kokku hoida ...

Miks paljud inimesed arvavad, et liikluse arbitraaž on pettus

On olemas arvamus, et liikluse arbitraaž on juba läbi põlenud ja selle pealt raha teenida on keeruline. See arvamus kujuneb võrgustiku negatiivse tagasiside tõttu nende kogemuste kohta. Kuid vaadake objektiivselt - CPA nišis töötab tuhandeid sidusettevõtteid, mõned neist teenivad tuhandeid, teised sadu tuhandeid ja miljoneid. Üha enam avatakse sidusvõrke, mis tähendab, et see nišš ei ole läbi põlenud ja areneb edasi.

Negatiivsus ilmub Internetis algajate tõttu, kes soovivad kerget raha, ilma et midagi teeks.

Siin on mõned põhjused, miks nad ebaõnnestuvad.

  • Inimene sai äsja teada arbitraažist, vaatas YouTube'is ühte arvustust ja läks 500 rubla eelarvega reklaamikampaaniat käivitama. Muidugi ei tunne ta RK loomise nüansse, teenuste ja tööriistade toimimist, isegi ei tea, kes ta on. sihtrühmale... Selle tulemusel pandi reklaamikampaania juhuslikult paika, testimist ei tehtud ja kogu raha läks raisku. Siin on negatiivne arvustus, et kõik on keeruline ja võimatu.
  • Veebihaldur meelestub pärast lekkinud eelarvet... Liikluse arbitraažis juhtub sageli, et kimp ei tööta. See pole mingil põhjusel oluline, kuid eelarve võib täielikult tühjaks saada. Kuid selle asemel, et teha mingeid järeldusi või koguda statistikat, lähevad inimesed meeleheitele ja jooksevad negatiivseid ülevaateid avaldama.
  • Valitud vale vertikaal... Jällegi tagasi küsimuse kohta kogemuste kohta. Kui sul pole piisavalt teadmisi kloagi seadistamise kohta või petad moderaatoreid Facebookis, ei saa sa hasartmänge või halle pakkumisi valada.
  • Valitud on vale sidusprogramm... Algajad valivad sageli partnerite võrgustik Yandexi TOP-10 arvustuste kohaselt vastavalt ja vertikaalselt. Ja nüüd on põhiküsimus, kuidas nad tahavad CPA turuga koostööd teha, kui nad ei tea, et hoolimatute konkurentide poolt saab arvustusi tellida, maksta või kirjutada.

Alustavate sidusettevõtete turundajate vigade kohta saate lugeda meie õpetustest:

Ja soovitame enne tööle asumist uurida teooriat, teenuste ja reklaamiplatvormide töö nüansse ning alles pärast seda alustada praktikaga. Siis teete vähem vigu ja hakkate kindlasti plussi valama.

Sidusprogrammides raha teenimiseks tehke koostööd reklaamijatega ja saate iga kuu 200 - 300 tuhat rubla kasumit, vajate liiklust. Selle saate ise kaevandada, luues ja arendades oma saite või kogukondi sotsiaalvõrgustikes. Või võite osta vajalike "parameetritega" valmis liiklust (loomulikult on alati vaja teste) neilt, kes on spetsialiseerunud selle tootmisele (veebimeistrid) või börsidele (AdWords, Yandex Direct, myTagret). Seda nimetatakse vahekohtuks ja see on väga tõhus lahendus.

Aastal 2020 on liikluse arbitraaž viis, kuidas hakata sidusprogrammide abil kiiresti raha teenima. Võite kohe hankida vajaliku arvu külastajaid ja keskenduda pakkumistele, reklaamidele, pakkumise-liikluse optimaalse kombinatsiooni otsimisele ja kasumi metoodilisele suurendamisele.

Mis on liikluse arbitraaž

Liikluse arbitraaž - tulu sidusprogrammidest saadava tulu ja liikluse ostmise (reklaam) kulude vahelt.

Näiteks ostsin teaseri liikluse 134 412 rubla eest.

Lekutasin selle sidusprogrammi ja teenisin 402 330 rubla.

Vahekohtu kasum 267 918 rubla.

Sidusprogrammi põhimõte on järgmine:

  • Reklaamija vajab kliente, tema kaupade ja teenuste ostjaid.
  • Partner kasutab Interneti-reklaami, et kasutajaid meelitada ja liita reklaamijaga.
  • Kui kasutajast sai klient, ta ostis reklaamija toote või sooritas mõne muu toimingu, saab partner tasu - kindla summa või protsendi müügist.

Vahekohtu põhitingimused

  • Reklaamija - kaupade või teenuste müüja, kes on valmis klientide ligimeelitamise eest maksma.
  • Partner on inimene, kes leiab tasulisi kliente internetist, meelitades neid erinevate reklaamidega.
  • CPA (Cost Per Action) on maksemudel kliendi jaoks, kes täidab reklaamija nõutavat konkreetset toimingut (registreerib end veebisaidil, tellib teenuseid, ostab toodet, laadib alla rakenduse, helistab ettevõttele).
  • Pakkumine - reklaamija ja partneri koostööreeglite kirjeldus. Pakkumine sisaldab reklaamija toodet või teenust, eesmärk on sõnastatud - millist toimingut kasutaja peaks tegema, näidatakse partneri tasu, antakse sidusreklaamija link, kirjeldatakse liikluse ja reklaami nõudeid.
  • Sidusreklaamija link - reklaamija veebisaidil iga partneri jaoks ainulaadne leht, mille URL-is on partneri ID.
  • Liiklus on Interneti-kasutajate voog, keda reklaamija toode võib huvitada.
  • Liikluse tühjendamine - kasutajate suunamine sidusettevõttele (kasutades linki bänneris, teaseris, reklaamis või ümbersuunamisel vahepealsel saidil).
  • Plii on reklaamija nõutav, kliendi poolt kontrollitud ja kinnitatud toiming, mille eest partnerile preemiat makstakse.
  • EPC (Earn per Click) - kliki keskmine tasuvus, mida suurem on see parameeter, seda rohkem teenite ostetud liikluse pealt.
  • Loominguline - teksti-, graafika- ja videomaterjalid. Näiteks bännerid või vahetusreklaamid.
  • CTR (klikkimise määr) - klikkide arvu ja reklaami või bännerit vaadanud kasutajate arvu suhe. See parameeter näitab reklaami tõhusust.
  • Sihtleht - eriline leht millele kasutajad langevad. Sihtlehe kujundus ja tekst on loodud selleks, et ärgitada külastajat tegema reklaami soovitud toiminguid.

Kui palju võite 2020. aastal liikluse arbitraažist teenida

Liikluse arbitraažiga raha teenimine nõuab metoodikat, tähelepanu reklaamikampaania kõigi elementide seadistustele ja liikluse äravoolu tulemuste jälgimist. Selle ettevõtte täpsust premeeritakse sadade tuhandete rubla suuruse sissetulekuga nädalas ja kasumiga 200% -300% või rohkem.

Võimalusi teenida liikluse arbitraažilt raha 2020. aastal näitavad hästi järgmised juhtumid:


Mida on vaja liikluse arbitraažiga raha teenimiseks

Vajaliku raha teenimiseks sihitud liiklus ja pakkumine populaarse toote või uudsusega, mis võidab publiku armastuse. Sidusettevõtte turundaja tegutseb vahendajana, kes ostab liiklust ühest kohast ja ühendab selle enda kasuks reklaamijale.

Liikluse arbitraažilt raha teenimine on tsükliline äri ja iga tsükkel koosneb järgmistest etappidest:

  • Valik, mille toodet või teenust teate, kuidas ja kellele reklaamida.
  • Allika valimine ja sihitud liikluse vastuvõtmine.
  • Reklaamide loomine ja testimine, sihtlehed (võib -olla ühe pakkumise testimine erinevate sidusvõrgustikega).
  • Suunake liiklus kõige paremini toimivatelt reklaamidelt parimatele sihtlehtedele.
  • Liikluse kvaliteedi kontroll vahekohtu protsessis ja konversioonimäär.
  • Kasumi saamine!

Selle loendi kaks esimest punkti on pühendatud selle artikli järgmistele jaotistele.

Kuidas valida liikluse arbitraaži pakkumine

Pakkumise valimine on liikluse arbitraažil raha teenimise esimene etapp. Raha teenimiseks paljutõotavate pakkumiste valimiseks võite uurida, millega teised sidusettevõtete turundajad praegu töötavad. Selle kohta annavad teile teada kolm teabeallikat:


  • Saate aru, mis on pakkumise teenus või toode, kuidas te reklaamite, ja sihtrühma parameetrid.
  • Pakkumise toode on nõutav alates potentsiaalsed kliendid... Oluline on arvestada kaupade või teenuste hooajalisusega. Näiteks on eriti asjakohased enne puhkust ja pühade ajal tarvitatavad alkoholismi ravimid või kevadsuvised kaalulangetajad.
  • Teil on võimalus selle pakkumise jaoks liiklust osta. See tähendab, et teate, millistel börsidel või otse kokkuleppel saate sihtliiklust osta, ja teie eelarvest piisab pakkumisega töötamiseks.
  • Olete rahul selle pakkumise müügivihjetest saadava tulu ja liikluse ostmise kulude vahel. Võite seda eeldada, kuid saate kindlasti teada pärast liikluse tühjendamist.

Nõudlust teenuse või toote järele saab kontrollida sõna stat.yandex.ru ja Google Trendsi teenuste abil.

Tuleb meeles pidada, et kui pakkumine on ilmunud juba ammu ja on populaarne, siis võib see olla "välja pigistatud" - kasutajad on selle tootest väsinud massireklaami või pettumuse ning halbade arvustuste tõttu. Sellisel juhul võite kulutada raha liiklusele, kuid mitte saada müügivihjeid, kuigi teete kõik õigesti. Kaudselt näitab seda suur hulk liiklusi pika aja jooksul peamistes liiklusbörsides (seda saate kontrollida Publeri abil, määrates seadetes erinevad reklaamianalüüsi perioodid). Pakkumisega alustades saate sellest kindlasti teada.

Pakkumise valimisel pöörake tähelepanu järgmistele parameetritele:


Jagatud testimine töö efektiivsuse parandamiseks

Potentsiaalsete klientide publik koosneb paljudest erinevate huvidega inimestest. Seetõttu ei saa isegi kogenud meister kohe öelda, kuidas kasutajad konkreetsele bännerile või reklaamile reageerivad. Väljapääs on reklaammaterjalide testimine. See on ainus viis pakkumise ja liikluse konkreetse kombinatsiooni jaoks kõige suurema konversiooniga reklaami leidmiseks.

Näiteks allpool on toodud bänneritestide tulemused pakkumisele nimega AdsXposed (sidusettevõtete spioonivahend). Suhe - bänneril tehtud klikkide arv protsentides näitamiste arvust.

Jagatud testimine (nimetatakse ka A / B-testimiseks) on protsess, kus parimate valimiseks ühendatakse võrdne hulk samade parameetritega liiklust kaheks erinevaks reklaami. Näiteks on kaks ribareklaami, ühel on saleda tüdruku foto, teisel on salenevate kapslite pakendi suur foto. KOOS kasutades TDS-i või jälgija, valatakse igaühe kohta 1000 külastajat ja statistika järgi näevad nad, millisel bänneril on kõige rohkem klikke. Neist kahest jätavad nad tõhusama ja kasutavad seda edasi. Nii saate valida bännerite värvid, kombinatsiooni graafilised elemendid, reklaamivorming, maht, reklaami teksti sisu.

Jagatud testimisel on üks kohustuslik reegel, ilma milleta te täpset teavet ei saa: kontrollige testi kohta ainult ühte parameetrit. Näiteks ei saa te bänneri pealdise taustavärvi ja fonti korraga muuta. Esmalt testige mitut erineva taustaga bännerit ja valige parim ning seejärel leidke eraldi parim kiri.

Maandumislehti ja muid tööahela elemente koos pakkumisega testitakse samamoodi (näiteks kontrollige, mis on parem, pange rohkem madal hind või pakkuge sooduskupongi). Saate testida mitut liiklusallikat samade reklaamidega. Ja sama pakkumist saab kontrollida erinevate sidusvõrkudega.

Nagu näitab praktiline kogemus, sama toodet võib erinevates sidusprogrammides müüa erinevalt. Kui CTR on bännerite jaoks oluline, siis muude elementide, konversiooni, EPC puhul hinnatakse (see tähendab, milline sihtleht või liiklusallikas tõi sama palju külastajaid rohkem müüki).

Jälgijate kasutamine vahekohtus

Liikluse arbitraaži tasuvaks muutmiseks nõuab iga reklaamikampaania pidevat jälgimist ja liikluse hõlpsat haldamist. Jälgijad pakuvad seda võimalust. Kas see on skript või pilveteenus, mis võimaldab teil konfigureerida liikluse ümbersuunamise mugavas liideses ja hoida statistikat külastajate kohta, mis on liikluse allikad.

Jälgija põhifunktsioon on TDS (liikluse edastamise süsteem). See on liikluse jaotamine vastavalt reeglitele.

Selle funktsiooni kasutamise minimaalne režiim:

  • Jälgimisliideses loote URL -i, millele saadate ostetud liiklust;
  • Selle allika jaoks loote jälgimisseaduses reegli, st konfigureerite, kus antud liiklustümbersuunamine (teie sidusettevõtte link). Iga sissetuleva kanali jaoks võib olla mitu reeglit.

Liiklusallika loomine jälgimisseadmes

Juba selles režiimis annab see teile võimaluse sõltumata vahetus- ja sidusprogrammist liiklust ise jälgida. Lisaks saate liikluse kiiresti teisele URL -ile ümber lülitada (näiteks kui pakkumine, millega töötasite, järsku peatatakse). See pole mitte ainult mugav, vaid ka väga oluline. Kui märkite kohe reklaamides sidusettevõtte lingi, võib selle kiire muutmine olla keeruline ja mõnel juhul võimatu (näiteks kui ostsite reklaamipostitusi teiste inimeste avalikkusest).

Samuti võimaldab jälgija seadistada mitu reeglit, jagades kasutajad GEO, operatsioonisüsteem, mobiilseadme tüüp ja erinevate "parameetritega" külastajate ühendamine erinevate pakkumistega, et liiklust maksimaalselt ära kasutada.

Lisaks aitab jälgija teid sellistes olukordades:


Ja seda kõike saab teha ühes kasutajasõbralikus liideses. Arbitraaži puhul pole selline mugavus mitte mugavuse küsimus, vaid tõhususe teenimine, kiire reageerimine sündmustele (näiteks reklaamide CTR on halvenenud või mõne saidi liikluse kvaliteet langenud).

Trackeri valimisel, v.a. funktsionaalsus, selle võime töötada suure koormusega (suur liiklus) ja ümbersuunamise kiirus on kriitiliselt olulised - ekstra millisekundid kasutajate ümbersuunamisel viivad osa liikluse kadumiseni ja kahjustavad üldist konversiooni. Parem on seda teavet kasutajate arvustuste põhjal kontrollida või testida jälgija prooviperioodi jooksul.

  • Cpatracker - teie serverisse installimiseks. Kuni 10 000 klikki päevas - tasuta tasulised tariifid alates 1000 rubla kuus. Samuti saate installitud skriptiga hostimist osta Cpatrackeri partneritelt.
  • OctoTracker - teie enda hostimise jaoks tariifid alates 2000 rubla. kuus.
  • Liiklusallikad arbitraažiks

    Kasumi saamiseks peate ostma pakkumise liikluse võimalikult odavalt koos külastajate kõige täpsemini filtreeritud parameetritega (GEO, vanus, sugu, huvid).

    Vahekohtu võimalikud allikad CPA liiklus sidusprogrammid:

    • Kontekstipõhine reklaam otsingumootorid(Google Adwords, Yandex.Direct) võimaldab hankida kasutajaid, kellel on antud GEO, platvorm (arvutid, mobiilseadmed) ja huvid (täpsustades taotlusi). See on palju kvaliteetse liikluse allikas. Kuid see võib olla üsna kallis, kuna sidusettevõtted konkureerivad populaarsete päringutega kasutajate pärast. Näiteks on AdWordsi klikid turismil ja kinnisvaral 0,27–0,49 dollarit.
    • Sihitud sotsiaalmeedia reklaamid (

    Liikluse arbitraaž on külastajate voo ostmine ja müümine. Sidusettevõte ostab liiklust mõnes ressursis: kontekstuaalne reklaam, reklaam sotsiaalvõrgustikes ja müüb seda kõrgema hinnaga teistele ressurssidele.

    Sõnaraamat

    Selgitagem mõnda terminit, mida järgnevas kasutame.

    Eelmaandumine- saidi kiht reklaami ja sihtlehe vahel reklaamija pakkumistega. Müügitekst paigutatakse maandumiseelsele lehele, et tekitada huvi toote vastu. Näiteks on teie eesmärk installida rakendusi rakendusest Rakenduste pood ja Google Play... Maandumiseelsel lehel saate teha rakendusest ülevaate koos kõigi selle eeliste selgitustega ja seejärel suunata külastajad rakenduste installimise nuppudega sihtlehele.

    Kahtlaste kaupade reklaamimisel on mõõdukuse ületamiseks sageli vaja eelnevat maandumist. Sel juhul saab moderaator otselingi sihtlehele tagasi lükata. Kui link on kihtidevahelise saidiga, on moderaatori heakskiidu tõenäosus suurem, kuna tooteid ei müüda maandumislehel endal.

    Kobar on pakkumise, liikluse allika ja reklaami kombinatsioon.

    Iga komplekti tuleb pärast turuletoomist testida ja selle tõhusust pidevalt analüüsida, kuna reklaamitud toode või teenus võib kaotada oma asjakohasuse ja selle tulemusel hakkate mittetöötava paketi eelarvet tühjendama.

    Sidusvõrk- vahendaja reklaamijate ja sidusettevõtete vahel. Sidusvõrk lahendab reklaamijatega kõik organisatsioonilised probleemid ja sidusettevõtte turundaja saab töötada kümnete poodide ja saitidega, vaadata kogu müügistatistikat ühes kohas ja kogu raha ühe hoobiga välja võtta.

    Kuidas sidusettevõtte turundajad teenivad?

    Loetlege peamised tulumudelid vahekohtus:

    • CPC (Cost Per Click) - reklaamija veebisaidil tehtud klikkide eest tasutakse.
    • CPA (Cost Per Action) - toimingud makstakse näiteks video ostmise või vaatamise eest.
    • CPI (Cost Per Install) - rakenduste installimine on tasuline.
    • CPL (Cost Per Lead) - müügivihjed on tasulised - külastajad, kes jätsid meilisõnumi.

    Näide CPA tuludest

    Arbitraažispetsialist otsustas sporditoitumise jaoks raha teenida. Käivitasin kontekstuaalse reklaami, panin reklaamidesse lingi reklaamija veebisaidile või sihtlehele, kulutades selleks 1000 rubla.

    1000/200 = 5 rubla - maksab sidusettevõtte turundaja iga ostja kohta, 25 kopikat külastaja kohta.

    2000/200 = 10 rubla - sidusettevõte sai iga ostja kohta.

    5 rubla - sidusettevõte on teeninud igalt ostjalt.

    Näide tuludest CPC mudeli järgi

    Sidusettevõtte turundajal on oma veebisait, kus ta reklaamib Google Adsense'i abil. Ta toob sellele saidile liiklust näiteks Facebookist. Selgub, et ta ühendab liikluse Facebookist Adsense'i, teenides klikkide arvelt reklaamid kohapeal.

    Kui palju teenivad sidusettevõtte turundajad

    Sidusettevõtte sissetulek sõltub paljudest teguritest, pealegi on see sageli ebastabiilne. Eduka ühenduse loomiseks võite teenida kosmilise summa kümneid tuhandeid dollareid kuus, kuid selle leidmiseks peate mõnikord kulutama mitu tuhat dollarit.

    Kui te ei püüa kohest rikastumist, võite koguda mitu kimbu, kulutades väikese eelarve. Vadim Kurilo ajaveebis näete juhtumit, kuidas ta algse 50-dollarise eelarvega tuli välja 10-dollarise sissetulekuga päevas. See on 300 dollarit kuus. Mitme sellise komplektiga saate kuus üsna stabiilse 1000–1 500 dollarit.

    Omadused ja oskused, mida iga tütarettevõte vajab

    Kogus kuus omadust ja oskust, mis on arbitraažis alustamiseks olulised.

    1. Analüüsioskus

    Pakkumise, liiklusallika valimine, reklaami väljatöötamine ja reklaamikampaania käivitamine on vaid väike osa sidusettevõtte tööst. Kõige tähtsam, mida ta tegema peab, on käimasolevate reklaamikampaaniate analüüs. Ja seejärel arendage edukad välja ja lülitage ebaõnnestunud välja.

    Kui te ei tunne annet täpseks analüüsiks, kaaluge, kas sideturundaja karjäär sobib teile. Selle elukutsega pettudes võite lihtsalt kaotada palju raha.

    2. Tähelepanelikkus ja läbimõeldus 👨‍💻

    See punkt täiendab esimest. Sidusettevõtte turundaja peab märkama iga väikest asja, mis võib reklaamikampaania edukust mõjutada. Oletame, et analüüsime paremini, millised brauseri kasutajad konkreetsel reklaamikampaanial klõpsavad.

    3. Sihtrühma määratlemise oskus

    4. Oskus usaldada intuitsiooni

    Võime öelda, et see on midagi müstilist, kuid tegelikult on intuitsioon kogemus. Lihtsalt mõnikord moodustab meie aju kõik meie teadmised mingisuguseks ebamääraseks tundeks, et kimp tulistab või toode läheb järgmise paari kuu jooksul hästi müüki. Mõnikord peaksite usaldama oma intuitsiooni ja proovima. See võib ebaõnnestuda või aidata miljoneid teenida.

    5. Külm meel ja ettevaatus

    Mõnikord võib see haarata inspiratsiooni, sundides reklaamikampaaniasse tohutut eelarvet pumpama, mille soovitas intuitsioon. Sellistel hetkedel peate suutma peatuda, välja hingata ja meeles pidada, et mõnikord on parem teha väikseid samme, kuid saada stabiilne sissetulek, kui kulutada kogu raha ideele, mis tundus äkki hiilgav.

    On võimalik kulutada palju raha, kui olete edukuses peaaegu 100 protsenti kindel, kuid pidage meeles, et oluline on asjad kõigepealt läbi mõelda.

    6. Loovus ja meele paindlikkus

    Kuidas alustada sidusettevõtte turundajana töötamist

    • Lugege, vaadake ja uurige palju teavet vahekohtu kohta. Saate aru, mis on liiklus, millised tulumudelid on olemas, reklaamijad ja pakkumised. Uurige probleemi tehnilist külge, näiteks mõistke, kuidas CPA jälgija töötab.
    • Registreeruge sidusvõrgustikus. Kui juba olete, võite proovida meie reklaamijatega arbitraažiga raha teenida.
    • Valige reklaamijad ja pakkumised.
    • Valige reklaamivahendid.
    • Valmistage reklaamid iga pakkumise jaoks ette.
    • Valmistage mitu kimpu.
    • Proovige käivitada erinevad kimbud ja analüüsida tulemusi.

    Kui palju raha kulub arbitraažiga raha teenimiseks?

    Võite proovida ennast vahekohtus, alates 50-100 dollarist. Lihtsalt põhiprintsiipide mõistmiseks. Kuid ilma kogemusteta algajale on raske kohe saada vähemalt üks töökimp.

    Eksperdid usuvad, et alguses peate olema valmis raiskama 500–1000 dollarit. Kui teil on analüüsivõime, peaks sellest eelarvest piisama erinevate kimpude testimiseks, mitme töötaja lahkumiseks ja raha säästlikumaks kulutamiseks.

    6 näpunäidet alustavale sidusettevõtte turundajale

    1. Olge valmis, et valate alguses palju raha. See sobib.
    2. Ole valmis vigadeks. Kõige väärtuslikum vahekohtumenetluses isiklik kogemus... Isegi kui olete lugenud hulgaliselt teavet ja osalenud mõnel kursusel, komistate tõenäoliselt siiski kuhugi.
    3. Lugege foorumeid ja vestlusi, mõelge, millised reklaamijad ja pakkumised on alustamiseks paremad, küsige nõu, vaadake, mis juhtumid praegu edukad on.
    4. Analüüsige! Ja kindlasti kirjutage vahetulemused üles, et saaksite neid alati uuesti lugeda ja mõelda.
    5. Lugege hoolikalt sidevõrkude, reklaamijate ja pakkumiste reegleid. Kahju, kui kampaania hooletuse tõttu ebaõnnestub.
    6. Lugege pidevalt uudiseid, vestelge algajate ja kogenud vahekohtunikega, et olla toimuvaga kursis ja saada kogemusi teistelt.

    Arbitraažiga saate palju raha teenida, kuid see pole lihtne raha. Sidusettevõtte turundaja töö on igapäevane raske töö, peate pidevalt otsima uusi ideid, analüüsima edukaid juhtumeid ja ebaõnnestumisi. Järgmistes artiklites räägime teile sidusettevõtete parimatest jälgijatest ja sellest, kuidas leida toimiv kimp.


    Liikluse arbitraaž on viimasel ajal kujunenud tulude vormis ja see on vastuvõetud liikluse (sagedamini ostetud) suunamine muudele ressurssidele, et saada rahalist kasu. Liikluse arbitraaži tõhususe ja ohtude kohta on palju artikleid ja vaidlusi. Ekspertide arvamused on sageli erinevad.

    Liikluse arbitraažiga alustamiseks peaksite leidma vastuse küsimusele "mis see on?"
    Liikluse arbitraaž on odava hinnaga ostetud liikluse kasumlik edasimüük. Selline liiklus võib kujutada kasutajate toiminguid erinevatel veebisaitidel. Varem peeti liikluse arbitraaži riskantseks vahendiks Interneti-projektide reklaamimiseks ja heaks viisiks veebimeistrite jaoks raha teenida. Teine väide jääb täna.

    Interneti -ruumi areng, konkurentsi tekkimine veebimeistrite vahel ja paljude konkureerivate Interneti -saitide teke tekitab tugeva konkurentsi, tõrjudes sellelt turult välja nõrgad või hoolimatud ressursid. Risk väheneb nii liikluse müüjate kui ka potentsiaalsete ostjate jaoks. Liiklusmüüjad garanteeritud maksete saamine pakutavad teenused ja ostjad saada vajalikke kavandatud eeliseid oma ressursi eest.
    Liikluse arbitraaž nõuab nii veebimeistrilt kui ka kliendilt selget plaani. Klient peab esialgu analüüsima eelseisva liikluse arbitraaži eesmärke, koostama plaani ja arvutama selle eelised. Määratud ülesannete kvaliteetseks täitmiseks peab WEB-masteril olema suur liiklusbaas. Vastasel juhul saate madal konversioon teie ressurss.

    Liikluse arbitraaži peaksite tellima ainult usaldusväärsetel saitidel ja müüjatelt head arvustused... Vastasel korral saate madal kvaliteet liiklus, mis hõlmab roboteid, mis ei tee nõutavaid toiminguid. Selline omandamine on raha raiskamine.

    Kust osta arbitraaži jaoks liiklust?

    Teatud ülesande saanud veebimeister hakkab oma hilisemaks kasumlikuks edasimüügiks otsima kasumlikke ja kvaliteetseid liikluse hankimise allikaid. Sellise reklaami tõhusus, reklaamitava ressursi edasine konversioon sõltub erinevatest allikatest ja kasutatud meetoditest.

    Liikluse ostmine ja valimine on WEB-meistri peamine ülesanne, millest sõltub kõigi edasiste toimingute tulemus. Liikluse ostmiseks on palju ressursimeetodeid. Mõelgem välja mõned neist:

    Teaser reklaam

    Teaser reklaam - lühikese tekstikirjeldusega pildid suurusega 80x60 kuni 250x250 pikslit. See on väga allikas madala kvaliteediga liiklus siiski isegi sellest võib kasu saada... Tänu teaserreklaamide kasutamisele saate edukalt saavutada meelelahutusprojektide suure konversiooni. Selle põhjuseks on lingi kaudu ainulaadse kliki odav hind ja inimpsühholoogia, mis viivitab kasutajaid huvitavate meelelahutusprojektidega, sundides neid saidil navigeerima, ostes pakutavaid teenuseid igal võimalusel.

    kontekstuaalne reklaam

    Kontekstuaalne reklaam on tekstistring reklaamiobjekti kirjeldusega. See vaade reklaamid pakuvad otsinguteenused Google ja Yandex, samuti mitmesugused kolmandate osapoolte projektid. Selle liikluse ostmine on palju kallim. See otsus sobib monetiseerimiseks kitsalt temaatilisi projekteäri, ehituse, meditsiini teemal ...
    Kontekstipõhise reklaami kasutamine arbitraažiks liikluse ostmiseks nõuab WEB-meistrilt selge edasise kasutamise plaani. Nende reklaamide teisendamine on kõige raskem.

    Sotsiaalmeedias reklaamimine

    Sotsiaalvõrgustikes reklaamimine on kõige noorem ja tõhusam reklaamiliik, mis võimaldab teil tõhusalt osta liiklust mitmesuguste laiemalt ja kitsalt temaatiliste projektide jaoks. Vkontakte teenuse kasutamise näite abil saate sortida vajalike inimeste loendi soo, elukoha, vanuse, keele, hariduse jne järgi. Rohked võimalused ja madal hind kuvari kohta võimaldavad edasises arbitraažis saavutada häid tulemusi.

    Bännerivõrgud

    Bännerivõrgud on vana liikluse hankimise viis, mis kaotab populaarsuse muud tüüpi reklaamide kasvava konkurentsi tõttu. See on tingitud kõrge hind bännerite kuvamine suurtele ja populaarsetele projektidele. Bännerivõrgud on aga üks neist parimad võimalused eest hea teisendus suurprojektid ... Bännerivõrkudega töötamine nõuab reklaamimiseks kasutatavate ressursside uurimist.
    Liikluse hankimiseks edasiseks arbitraažiks on palju muid meetodeid. Ülaltoodud meetodid on kõige kasumlikumad, asjakohasemad ja konkurentsivõimelisemad lahendused, mis võimaldavad teil saada suurim rahaline kasu edasimüügi liiklusega. Liikluse arbitraaži edukus ja teatud ressursi teisendamine sõltub täielikult WEB-meistri individuaalsest lähenemisviisist.

    Kui palju teenite liikluse arbitraažiga?

    Liikluse vahekohtumenetlusest saadav tulu sõltub täielikult WEB-meistri kogemusest, liikluse vastuvõtmiseks kasutatud allikatest ja võimalusest seda liiklust võimalikult tõhusalt kasutada kliendi seatud ülesande täitmiseks. Tulu võib ulatuda 10-200% -ni liikluse omandamiseks investeeritud vahenditest.

    Suurima rahalise kasu saamiseks analüüsige käimasolevat ülesannet, reklaamiturgu ja ressursse, kust liiklust ostate. Kaitske ennast ja kliente robotite ja passiivsete kasutajate vaadete ja konversioonide petmise eest. Kaasas on võime maksimeerida liikluse arbitraažist saadavat tulu kogemus WEB-meistrid ja arenenud baas liikluse ostmiseks.

    Liikluse arbitraaži näide

    Liikluse arbitraaž on uut tüüpi liikluse monetiseerimine, mis on nõutav nii algajate veebimeistrite kui ka suurte projektide seas. Liikluse arbitraaži kasutamine on võrdselt kasulik nii kliendile kui ka töövõtjale. Määratud ülesande kvaliteetne täitmine tagab hea vastastikuse kasumi. Seda saate kontrollida, vaadates mitut reaalsed näited edukas liikluse arbitraaž:

    Liikluse arbitraaži ja sidusprogrammi kasutamine suveniiride müügiga *

    * Suveniirid võivad sisaldada absoluutselt kõiki tooteid.

    Näiteks võtame temaatilise kingitustepoe, mis maksab teie liikluse suurendamise eest 10% müüdud tootest. Oletame, et reklaamite sotsiaalvõrgustikus VKontakte ja panete kuulutuse suveniiride müügi kohta. 300 inimest jälgib teie linke ja 25 neist tellivad toote, mille keskmine maksumus on 500 rubla. Saate 10% sidusprogrammist, mis on 1250 rubla. Vkontakte reklaami tellimine maksab teile ~ 500 rubla. Kokku on puhaskasum 750 rubla, mis on 150% tasub ära investeeritud summa. Ja see on vaid näide temast endast lihtne kasutamine liikluse arbitraaž.